Re: GeForce 6600GT a Radeon X1600Pro - ktory wybrac?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 17:01:50 MET

Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości ...
> Zastanawiam sie nad wyborem karty graficznej (o inne komponenty pytalem w
> drugim watku). Teraz stoje przed wyborem:
>
> 1) Radeon X1600Pro
> http://www.znak.pl/index.php?cid=143&scid=1901&prid=kgPCXX1600ProGig256+BOX
>
> 2) GeForce 6600GT
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23380
>
> Jedna i druga maja pasywne chlodzenie (to jest dla mnie istotne
> kryterium).
> Nie mam jakis specjalnych wymagan oprocz tego, ze ma byc dobra jakosc
> obrazu,
> mozliwosc komfortowego grania w nowe gry.

Ja bym wziął radeona.w poruwnaniu do 6600GT osiąga podobne rezultaty raz
jest szybsza a raz wolniejsza,jednak ogólnie wypada ciut lepiej.Jest sporo
stron o tematyce 660GT vs. 1600Pro,jak znajdę linki to podam jak na razie
mam tylko ten
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/RadeonX1000/MSI_X1600Pro.html
Pozdrawiam
Botanix