Re: Który zasilacz wybrać?

Autor: squirs <squirs_at_wytnij.to.go2.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 16:10:26 MET

[...]

W jednym komputerze, którego używa mój syn, mam zasilacz FEEL (obudowa
ModeCom) i ciągie 3 lata bez niespodzianek Athlona XP 1700+, 512MB RAMu,
2xCD/CD-RW,1xHDD 80GB, Redeon 9600.
W drugim kompie mam Fortrona.Wymieniłem niedawno rezygnując z działającego
ciągle bez zarzutów Codegena 300W.

[...]

Kilka lat(od 1996) jechałem na Codegenie (najpierw obudowa z zas. 200W
ostatnie 4 lata 300W) i też wszystko było stabilnie i bez niespodzianek. A
to przecież taki obśmiewany zasilacz. Czyżbym miał tyle szczęścia , ja i
wielu moich znajomych, że zasilacze marki Codegen im się nie spaliły...?
Ja myślę, że po prostu tych zasilaczy (Codegen) była stosunkowo największa
ilość na rynku i co za tym idzie najwięcej się słyszało o awariach tych
zasilaczy.