Zamieszanie z plytami 754 napiecia.

Autor: MojoJojo <mojo123_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 14:26:28 MET

Ok postanowilem przesiasc sie na 754 no i oczywiscie proca podkrecic.
Kupilem plyte Epoxa EP-8KDA7I w przekonaniu ze to na pewno ma regulacje
napiec co za gdy stwierdzilem nie nie ma. Ale proc Sempron 2800 + i tak
udalo sie stable podkrecic na 2400 Mhz na 1,45 V !!!!( to tylko mowi o
potencjale tego procka co on moze na 1.65 V nie wiem ale z doswiadczenia
czuje ze moze 2600 Mhz z palcem ) No to w szale polecialem do sklepu
wypytujac o plyte z napieciami. Sprzedali mi Asusa ASUS K8N - na pewno z
napieciami ( producent to pisze na stronie i na boxie ). I znowu klocek Asus
owszem umozliwia regulacje napiec ale tylko dla prockow ktore wykryje jako
Cool`n`Quite tego wykrywa jako Sempron 2800 + i nie daje mu prawie zadnych
mozliwosci podkrecenia. Plyta do zwrotu. Ludziska co ja mam kupic co:
1 Ma AGP
2. Ma rozbudawana i DZIALAJACA !!!! regulacje napiec dla Sempronow
3. Jest do kupienia bo Lan Party do kupienia nie jest ( niedostepna )
4. 754 jakby ktos watku nie czytal