Re: Jakie sa zalety pendrivera?

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 12:48:24 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dq7vvd$jbt$1@inews.gazeta.pl...

> O ile wiem (nie probowalem) mozna juz spod Windows.
> Przynajmniej dla płyt Asusa.

Upgrade biosu raczej robi się z czystego dosu.... winda nie jest zbyt stabilnym
systemem na takie eksperymenty - wiem bo mam sporo klientów, którym wgrywałem
już biosy (na programatorze), które oni skopali właśnie instalując nowy bios pod
windą :-) (niby wszystko wyłączone itp...). Choć sam kilka razy dla testów
"jechałem" spod windy i było ok, ale... dobrze jak jest flop :-) To samo dotyczy
fleszowania biosów grafy - też często tylko pod dosem (choć są wyjątki).

--
Edzi