Re: Jaka nagrywarke DVD?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 10:41:32 MET

"Habeck Colibretto" mda2e0q9v068.dlg@habeck.pl

> Nigdy nie sprawdzałem, ale jak wrócę do domu, to się skuszę. :) Celuję, że
> koło 150-200MB będzie zajęte. :)

Zbierałem niemal wszystkie wersje od którejś 5 do którejś 6.

> Mnie uzależnił... :)

A mnie zniechęcił. :)

> A czym nagrywasz dane itd.?

Buduję obrazek (głownie służą mi do tego programy MagicISO i WinImage,
ale nie tylko te) płyty (BIN/ISO) montuję, oglądam, zastanawiam się
(nierzadko ;) tydzień) nad tym, co dograć i jak pomalować ikonami
po czym wypalam ów obrazek. :) Tutaj jest pewien problem: Czasami
mimo tego, iż obrazek zmienił swoją zawartość -- wyświetlane jest
to, co było przed ową zmianą i trzeba sztucznie wymuszać omijanie
buforowania daemonicznego itp. :)

I nagrywam po brzegi -- czasami zostaje tylko kilkaset kilo na DVD. :)
I tu ciekawostka pojemnościowa:

   4 707 319 808 TTG02 DVD-R (TDK) 4 706 842 624
   najpierw pokazało się mniej, po ,,wypaleniu''
   testem DVDDecryptera pokazała się liczba wyższa;

   4 692 344 832 SONY08D1 DVD-ROM (DVD-R)

Płyty +R są krótsze i jest to normalne, ale ja piszę o krótkiej płycie
DVD-R i o anomaliach z pokazywaniem ilości wolnego miejsca na płycie.

Zapisywanie ,,po brzegi'' skutkuje czasami tym, że ostatnie sektory są nieczytelne.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'