Re: !!! PROBLEM !!!- komp sie nie uruchamia

Autor: -= białawy =- <dbi_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 09:51:25 MET

news:dq7n63$c5d$1@polsl.pl...

> No to nie uruchamia się dalej czy zniknął już problem? ;)
>
> Próbowałeś wyczyścić CMOS zworką?

Problem z zanikiem sygnalu z kompa na monitor zniknal po wyjeciu i wsadzeniu
z powrotem karty grafiki. Komp jak nie uruchamial sie tak nie uruchamia sie
dalej :( Wiele rzeczy juz robilem z kompami - ale nie czyscilem CMOS'a. To
moze miec taki wplyw? Jak dokladnie to zrobic? Wystarczy wyjac zworke i
wsadzic z powrotem? Czy wymagane jest wlaczenie kompa bez zworki? Moze
wiecej slow napiszesz?
Caly czas dumam co moze byc tym problemem. Naprawde - duzo rzeczy robilem z
kompami (sam zlozylem wiele zestawow) ale w tym przypadku jestem bezsilny.
Jak cos zawioze go do wiekszego serwisu w Bialymstoku i niech sprawdzaja
wszystkie podzespoly. Tylko chcialbym tego uniknac bo komp nie jest juz na
gwarancji (koszta) i pozbawi to znajomej komputera na jakies 2tyg (tak
niestety u nas pracuja w tych serwisach - przetrzymuja na maxa kompy i w
ostatniej chwili sie biora). Tylko pytanie czy w serwisie beda mieli dostep
do starych podzespolow zeby sprawdzac te ktore sa w kompie.
Pozdrawiam