Re: Który zasilacz wybrać?

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 09:17:59 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:15taoth2u0071.1tojnsron73h2$.dlg@40tude.net...

> 1. Mógłbyś zamiast/oprócz linków podać nazwy, nie musiałbym klikać na
> to...
> 2. Feela nie kupuj, Fortron będzie znacząco lepszym rozwiązaniem.

wszyscy jada po Feel'u a ja wlasnie taki mam i zyje ;) - no dobra - mam go
dopiero jakies 2 tygodnie bo kupilem razem z obudowa, dosc glosnawo - nie
zlokalizowalem jeszcze czy to on czy ten z proca ale docelowo wymiana na
chiefteca 350W 101A - ten z wiatrakiem 12cm - chyba ze znow popelniam
blad??:P:D
a co do tego Feel'a - nie narzekam - i tak chyba lepszy od Coedgena 300W
ktorego mialem przez ostatnie 6 lat w poprzedniej obudowie??:P:D