Re: Jaka nagrywarke DVD?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 09:05:26 MET

"Habeck Colibretto" 1bsg28vrtv8zg.dlg@habeck.pl

> Jeżeli chodzi o 7 to z pewnością. :)

Zaczynali wesoło, ale później wzięły górę interesy i mylnie
pojmowana ,,powaga'', ,,poważność'' i ,,odpowiedzialność''.
Ja już z 6 wersją miałem kłopoty pod WME i z niektórymi pod
szóstymi w ogóle, dlatego zrezygnowałem z Nero, czyli można
powiedzieć, że usunąłem boga ze swego życia. :) Dzięki temu
posunięciu -- zyskałem bodajże 600 MB wolnego miejsca, gdyż
tyle zajmowały instalki i ,,aplikacje'' użytkowe.

Nie tylko życie bez boga Nero uważam za możliwe, lecz wręcz
uważam za niemożliwe życie z tym bogiem na pokładzie...

Odkąd wypalam płyty przy użyciu EAC (Audio), CloneCD (część
obrazków) i DVDDrcryptera (głownie obrazki ISO) liczba płyt
nieudanych jest znikomo mała: :)

Jakoś EAC i DVDDecrypter potrafią się pogryźć (chodzi tutaj
mi o sterowniki powszechnie, acz mylnie, nazywane ASPI) tak
że bezpośrednie nagrywanie Decrypterem po :) nagrywaniu EAC
może okazać się fatalne -- to znaczy nagrywa się prawie nic
na samym początku i płyta DVD nadaje się do wyrzucenia, ale
poza tym jednym przypadkiem -- nie notuję żadnych strat, co
cieszy. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'