Re: Przedłużacze kabli PS2 i SVGA

Autor: Nathan <WYWAL_TO.la688_at_o2.pl.WYWAL_TO>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 08:58:41 MET

Dnia 2006-01-12 17:58, Użytkownik Tomek Banach napisał:
> Witam,
>
> Zamiast kombinowac z wyciszaniem komputera doszedlem do wniosku ze
> latwiej wystawic go za sciane. Do tego celu musze miec dlugie kable do
> monitora klawiatury i myszy (lcd ale nie na DVI, zwykla klawiatura i
> mysz USB podlaczona do PS/2 przez przejsciowke).
>
> W zawiazku z tym pogrzebalem w sieci i znalazlem cos takiego:
>
> http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/key=svga=mysz=10-ext.jpg
>
> i opis:
>
> KEY/SVGA/MYSZ 10-EXT
> Przedłużacz do przełączników KVM (klawiatura monitor mysz); długość 10m;
> [...]
Kabel jak kabel. Problem moze byc w ewentualnych zakloceniach spowodowanych
dlugoscia tego. Nie zauwazylem by kabel mial jakies ferryty na koncach.
Poza tym dochodzi jeszcze jakosc samego kabla, ekranowanie itp. Moze byc
kiepsko, jezeli chodzi o utrate jakosci obrazu i precyzje myszki. Dodatkowo
pozostaje problem - czy ten kabel bedzie mial sasiedztwo przewodow
zasilajacych, urzadzen elekrycznych (wylaczajac sam komputer)
Popatrz sobie na jakosc obrazu w mediamarktach czy tym podobnych miejscach,
gdzie prezentowane sa monitory. Tam wlasmie uzywa sie podobnych kabli +
rozdzielacze sygnalu, a jakosc obrazu do najwyzszych nie nalezy. Czego
mozna spodziewac sie po 10 m kabla

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,