Re: problem z bios

Autor: yoyo <yoyo_at_yoyo.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 00:41:27 MET

news:ton6qd.5ha.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "yoyo" <yoyo@yoyo.pl> napisał w wiadomości

> Hmm... wymienić bateryjkę albo całą płytę.

plyta jest stosunkowo nowa nie ma jeszcze roku
wiec bateria powinna byc teoretycznie jeszcze dobra
ale akurat mam jakas dodatkowa
wiec jak juz przestane na nia przeklinac to sprawdze:)

zastanawiam sie co moglo byc przyczyna....
moze usilne proby podlaczenia dysku sata ktorego chipset via tak nie lubi?
pzdr