FP700 - compaq lcd - dziwna wtyczka

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tb2.cy_ROT13>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 22:48:48 MET

dostalem w spadku lcd compaqa FP700 - 15cali
tylko ma bardzo dziwna wtyczke, zupenie nie wiem co to jest

czy mozna gdzies dostac takie przejsciowki aby pasowalo to do normalnej
karty graficznej, ew . jakis schemat aby uciac i dolutowac normalna wtyczke?

w gre wchodzi rowniez wymiana karty graficznej na jakas ktora ma takie
wyjscie... lecz nie wiem czy takowa w ogole istnieje...

--
Bucz
www.firepunch.net - Internet - Rzeszow i okolice