Problem

Autor: Piotr <nOSpam_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 20:45:59 MET

Mam problem. Od 2 miesięcy mam nowy zestaw komputerowy, w tym także nowy
dysk twardy. Kilkakrotnie byłem zmuszony instalować na nowo system z powodu
pojawiających się różnych błędów.
Po jakimś czasie zauważyłem, że jest w tym jakiś związek i tak:
1. Po instalacji systemu (WinXP) system jest stabilny przez kilka dni.
Któregoś razu, podczas uruchamiania go
uruchamia się narzędzie CHKDSK, który wykrywa za każdym razem te same błędy,
ale z każdym razem jak zauważyłem coraz więcej.
Wygląda to mniej więcej tak:
http://images3.fotosik.pl/12/pre6sl3glqrckxp9.jpg

2. Jeśli nie zgodzę się na skanowanie CHKDSK, nie ma możliwości zeskanowanie
dysku Skandiskiem z poziomu Windows, wyskakuje taka informacja.
http://images3.fotosik.pl/12/16pwxuk8ctbnk2sk.jpg

Natomiast Everest w Dzienniku Zdarzeń pokazuje mi coś takiego.
http://images2.fotosik.pl/12/vewichhl57o1b89n.jpg

3. Jeśli zeskanuję CHKDSK i pozwolę na "poprawienie" plików to potem już w
Evereście jest wszystko OK, jak również mogę skanować dysk Skandiskiem.
4. W efekcie pracy CHKDSK dzieją się potem różne rzeczy, np. gubią się pliki
rejestru. Ostatnio, któryś z kolei plik został odtworzony z kopii i w
efekcie straciłem m.in. wygląd XP (zamiast XP mój Win wygląda jak Win98 i
nie mogę tego zmienić).
5. Czasem gubią się sterowniki od grafiki, ostatnio nawet zginął mi CD-ROM
jednakże już teraz rzadziej.
6. Zrobiłem diagnostykę SeaTools'em, w tym test: File Structure Test.
Oto jak wyszedł (skopiowane z loga):
  File Structure Test Result: Failed
    Partition 1 (No Label) Result: Failed with critical Errors

    Partition 2 (No Label) Result: Failed with critical Errors

    Partition 3 (No Label) Result: Failed with critical Errors

Co mam zrobić? Co to oznacza?
Pozdrawiam
Piotr