Drukowanie w sieci

Autor: HASAN_SAS <bobek_at_USUN.TO.walbrzych.info>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 19:03:26 MET

Witam.
Jest serwer na Windows XP z zainstalowaną drukarką HP DJ 3920. Jak drukuję
na tym stanowisku to jest wszystko OK. Jak drukuje z jakiegoś innego
stanowiska w sieci na Windows 98SE to wydruk idzie tylko z kolorowego
pojemnika co w rezultacie zamiast czarnego tekstu daje fioletowy, różowy a
niekiedy czerwony. Dzieje się tak nawet jak wymuszam w ustawieniach
drukowanie w odcieniach szarości z czarnego pojemnika. Zaczęło się to dziać
po tym jak nabiłem atrament w czarnym pojemniku. Dodam, że już wcześniej
nabijałem ten sam pojemnik i nic takiego się nie działo. Zaraz po nabiciu
nie było nic zmieniane w ustawieniach. Odinstalowałem już nawet sterowniki i
instalowałem na nowo i dalej to samo.

--
Pozdrawiam
H_S