Jeszcze raz Belinea 101920 v.C?

Autor: BOSKI <stanislaw.baski_at_neostrada.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 18:26:23 MET

Wczoraj kupiłem co cacko jaki jest Bealinea 101920 v.c Mam kilka pytań:
Jak uaktywnić pivot?
Jakie przyjąć parametry w ustawiweniach mnitora aby wyświetlał optymalne
kolory (tz. był wyraźny i soczysty lecz nie raził po oczach)?(wiem ,że każdy
ma swój indywidualne ustawienia to jakich wy urzywacie?)
Po co są profile kolorów np.ściąnełem profile 6500K i 9300K i jak wpływają
na wyświetlany obraz?Wiem,mam sprawdzić.?
Następne pytanie: Jakie najbardziej jest optymalne odświerzanie monitora?
Otwarzam filmy w All Player v.2.2 na monitorze przy pełnym ekranie monitor
Belinea 101920 wyświetla tylko połowę?Nie wiem dlaczego program nie zmienia
rozdzielczości.W innych tak nie jest.
W ustawieniach monitoram w informacji (w ostatniej zakładce) wyświetla mi
się takie coś VGA 1280x1024 59.9 Hz.ten ostatni parametr jest z nim cos nie
tak? Powinno być 1280x1024@60hz.
A tak wogóle jesteście zadowoleni z niego.Jeśli tak napiszcie wrazenia.