Re: Sound Blaster Live - teraz niech mi ktoś podpowie...

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 17:58:51 MET

> Dla moich potrzeb zupełnie wystarczy CT 4670 (SB Live! Value)
> Jak ktoś myśli inaczej moze dać znać :)

W cenie okolo 50,- (wg. Allegro) ciezko bedzie dostac cos
innego oferujacego taka jakosc.

Ponizej 100,- mozna czasem dostac jeszcze cos na Crystalu
CS4628 lub CS4630.

VIA/Envy ICEnsemble czy Philips Avenger kosztuja juz
zazwyczaj powyzej 100,-... no, chyba ze ktos nie wie
co sprzedaje. ;)

Tego, zebys unikal potworkow w rodzaju ForteMedia 801
i rozmaitych CMedia czy Realtekow, mowic chyba Ci nie trzeba :)

Pozdrawiam,
Vituniu.