Sound Blaster Live - teraz niech mi ktoś podpowie...

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 16:38:10 MET

Witam
Czasem zdaża mi się tu coś komuś doradzić, a teraz sam mam niby banalny
problem, ale nie mogę go rozwikłać.
Otóż chcę kupić używanego SB Live. I nieco przeraża mnie mnogość chipów.
Potrzebuję wymienić obecnego SB128, kóry zaczął niestety niedomagać
(trzaski, szumy, przerywanie dźwięku...Na trzech kompach był sprawdzany i
zawsze to samo.)
Do tego Live'a będa przypięte głośniki 2.1 Creative P380. Dlatego karta nie
musi mieć dźwięku 5.1

Który model wybrać?
CT4830, CT4670..

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....