Re: 2x 512mb + 2x 512mb - jak to bedzie chodzic?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 16:20:06 MET

Użytkownik "Gyc" napisał w wiadomości
> Posiadam sprzet:
> 1. Plyta asus a8n-e na nf4
> 2. Procesor amd64 3000+
> 3. Ram 2x 512mb twinmos
>
> Chcialbym dorzucic do tego jeszcze 2x 512mb rowniez twinmosa i w zwiazku z
> tym mam pyanie czy nie bedzie z tym problemu?
> Slyszalem/czytalem, ze amd ma jakies problemy z obsluzeniem pamieci gdy sa
> zajete wszystkie 4banki, ze spada taktowanie z 400 na 333?
> Czy to prawda i czy jest cos jeszcze?
> Czy wydajnosc spada przy tym jakos znacznie czy raczej niezauwazalnie?

Nie powinna spaść wydajnosć, ani tym bardziej zmienić się taktowanie
pamięci. Poczytaj instrukcję do płyty (support na stronie producenta - też
tam warto zajrzeć)
Przy takiej kombinacji dobrze jest zaktualizować bios i wgrać najnowsze
stery do nForce.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....