Re: Auto-Detecting Pri Slave...Not Detected

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 15:30:11 MET

> Z czystej ciekawości: jaki (producent i model)?
> Sprawdziłeś te napięcia?

> Czy 80-żyłowe, 40 cm długości max, podłączone prawidłowo
> (bez wiszącej końcówki).

uuu... :p Nie mam zielonego pojecia jaką mam taśme :] Moze podac oznaczenia
z taśmy to sam to rozszyfrujesz? :)

> A jak go odłączysz problemy znikają?
> Próbowałeś aktualizacji BIOSu (bez dysku, oczywiście, żeby
> go nie powiesić w trakcie ;) ).

BIOS mam akurat na czasie :) Ostatnio patrzyłem to mam najnowszy :]
Odlacze go w sobote bo podzieliłem sobie ten 200GB na 3 partycje po ~60GB i
zainstaluje na jednej system, a dyzio 80GB idzie na sprzedaz :]