Re: Ktora konfiguracja dwurdzeniowca stabilniejsza?

Autor: gummi_cezar <gummi_cezar_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 14:41:52 MET

Banderas napisał(a):

> Nie chcę się wypowiadać co lepsze co gorsze bo mnie zjedzą, ale... Intel
> 820 jest tańszy o circa 500zł ;)

Dlatego, że ma wąskie gardło ( FSB ) dla dwóch rdzeni, czego u AMD nie
doświadczysz - trzy kanały( 2 do pamięci, 1 to HyperTransport ).
A zużycie energii jest o około 100W większe na niekorzyść Intela.
Intel już nie może udawać, że nie dostrzega, że produkuje gorsze
produkty. Między innymi stąd ta różnica w cenie.

Poczytaj sobie np. najnowsze artukuły na http://www.tomshardware.com.