Re: Rozdzielczosc monit. SIEMENS MCS 4104

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 11:34:39 MET

zwykly facet napisał(a):
> Nie moge ustawic rozdzielczosci w tym wlasnie monitorze. Opcja "powieksz

A co to w ogóle za monitor? Jakie ma parametry?

> pulpit do rozmiarow tego monitora" jest za szarym tlem, czyli niedostepna, i

Ta opcja jest do czego innego w ogóle.

> do tego "zaptaszona", a ja mam na monitorze po dobrym centymetrze
> niewykorzystanej, pustej, czarnej przestrzeni z kazdej strony. W dodatku

To się reguluje na samym monitorze, a nie w systemie.
Jeżeli monitor nie ma takiej regulacji, to niewiele
z tym zrobisz.

> suwak do ustawiania rozdzielczosci nie da sie ruszyc z rozdzielczosci "640
> na 480'.

Zmień sterowniki karty graficznej lub monitora, bo najwy-
raźniej masz tylko rozdzielczość VGA dostępną. Ale to już
pytanie nie na tę grupę, bo dotyczy systemu operacyjnego
i jego sterowników.

> Co z tym mozna zrobic i czy jest to wina monitora, fakt ze starego, bo z 93

Raczej systemu.

> Skad mozna zdobyc sterownik do monitora SIEMENS MCS 4104 i co jeszcze mozna

Nie musisz mieć sterownika do tego modelu, po prostu
wybierz sterownik standardowego monitora o rozdzielczości
zgodnej z możliwościami tegoż modelu.

> To wszystko chodzi pod karta NVIDIA RIVA 128/128ZX.

Bez problemu osiąga wyższe rozdzielczości i powinna być chyba
obsługiwana przez Windows Me bez konieczności instalacji
dodatkowych sterowników (ale głowy nie dam, bo nienawidzę
WinMe i nigdy nie używałem go dłużej niż to konieczne ;) ).

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |