Re: W czym problem?

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 11:13:04 MET

Użytkownik "Jan K." <no@spam.com> napisał w wiadomości
news:dq59t4$5k5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dodam, że przed chwilą włączyłem 3DMark2001se,a następnie 03 i w obu
> obraz jest poszatkowany, pojawiają się czarne kwadraty. Czy to może
> świadczyć o uszkodzeniu karty, czy może jednak jest to problem z
> oprogramowaniem?

jesli mozesz - sprobuj pdlaczyc komputer do innego monitora, jesli objawy
bylyby takie same sprobuj wymienic karte graficzna na jakas inna i
zainstalowac te same sterowniki - kiedys mialem podobne objawy ale okazalo
sie ze to monitor szczelony :/ z tym ze u mnie paski pojawialy sie na stale
ale w okreslonych rozdzielczosciach (im wyzsza tym wiecej paskow)