Re: Auto-Detecting Pri Slave...Not Detected

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 10:39:03 MET

sweet_lobo napisał(a):
> Wspominałem w poscie wyżej ze sie cos nalicza związanego z kartą
> sieciową to pojawia sie coś takiego:
>
> VIA PCI 10/100mb Fast Ethernet Adapter v3.33
> Analyzing network Media type, this will take serveral seconds...
> OK
>
> RPL-ROM-ADR: tutaj jakies cyferki
> RPL-ROM-IRQ: 11
> RPL-ROM-PIO: D400
>
> RPL-ROM-FFC: i tutaj sie cos nalicza ale niewiem co :|

Kartę sieciową można wyłączyć w biosie
Poszukaj sekcji onboard networking i ustaw wartość na disabled

to co napisałeś to znak że płyta chce zabootować system z sieci
prawdopodobnie jako drugie urządzenie bootujące masz wybraną właśnie
kartę sieciową i ponieważ bios nie wykrył dysku kolejnym urządzeniem na
liście jest właśnie sieć.

--
Pozdrawiam
Paweł R.