Auto-Detecting Pri Slave...Not Detected

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 09:52:14 MET

Witam, niedawno kupi³em sobie nowy dysk samsunga 200GB, ³adnie pod³±czy³em
go, wszystko posz³o ³adnie za pierwszym razem, sformatowa³em go, zgra³em
dane, jednak po tygodniu zacze³y sie dziac dziwne rzeczy, a mianowicie
podczas korzystania z komputera wiesza sie on lub pojawia sie niebieski
ekran. Po w³±czeniu jest PIP i pokazuje mi sie napis "Auto-Detecting Pro
Slave...Not Detected"... (czasami nawet sie to pokazuje jak nie korzystam z
kompa, np komputer w nocy byl wylaczony a rano wstaje uruchamiam kompa a tu
taki napis) :| Do biosu w tym momencie sie wejsc nie da, czasami jak
poruszam tasma od dysków albo poczekam to cos zaskoczy za któryms razem, ale
wtedy za kazdym razem musze wejsco do biosu i usatwiac dyski, a jak juz to
zrobie i uruchomie kompa to ponownie to jest PIP, sekunda odstepu i znowu
PIP, nie mam okna gdzie nielicza sie ilosæ ramu, pokazuje sie procek itp.,
wciskanie DEL tez nie pomaga i w tym momencie za ¿adne skarby sie niemoge
dostac do BIOSU :| Jeszcze czasami gdy ustawie dyski to wysakuje co¶
zwiazanego z karta sieciowa (z t± zintegrowana, da sie ja wogole gdzies w
biose wyalczyc aby jej wygole nie bylo widac, nawet w systemie ze istnieje?)
i zaczyna sie cos naliczac ale co to ja juz nie mam zielonego pojecia?!
Wszystko pojawi³o sie po pod³±czeniu nowego dyzia :| Bardzo prosze o
pomoc...

--
[ Pozdrawiam w!lcz3k | gadu-gadu: 764081 | Windows XP Professional ]
[ ECS P4VXASD2+ + Celeron 2.4GHz Northwood + 512MB DDRAM ]