Re: Problem\dyski

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 00:19:06 MET

> Oddalem do gwarancji jakies pol roku temu i oddali mi ze starszym
> biosem... możliwe ze to przez

Tak profilaktycznie sprawdz najpier w jakim trybie pracuje ten dysk u
Ciebie: PIO czy DMA. Jesli uzywasz Windows to maja one nieprzyjemna ceche,
ze czasem przelaczaja dysk w wolniejszy tryb (z powodu bledow np. w
transmisji danych) i czasami trzeba im pomoc wrocic do tego szybszego.
(U mnie kopiowanie 700MB trwa ~40s. - z partycji na partycje w ramach tego
samego dysku.)

::f::