Modernizacja blaszaka a zasilacz.

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 23:01:00 MET

Witam.
mam takie pytanie do bywalców tej szacownej grupy: Otóż planuję
modernizację mojego pececiny. P4 2,4 533.1024, płyta MSI Neo-2PFS
Platinum Edition i Raseon 9600XT idą w odstawkę a w to miejsce wskoczy
jakaś sympatyczna płytka na PCI-E, Intel (630) lub AMD 64 i jakaś grafa
na PCI-E - myślałem o X800GTO2 Sapphire lub GF 6600GT, np by Gigabyte.
Pytanie brzmi: Czy przy okazji tej modernizacji powinienem zmienić
zasilacz? Obecnie mam Chiefteca 360W do którego dokupię przejściówkę
20pin -> 24piny, ale nie o to chodzi, tylko o to, czy powinienem pójśc w
coś mocniejszego? Podkręcać nie zamierzam - nie robiłem tego dotoąd i
żyję... :D

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
http://andrzejzb.republika.pl/