Ciekawostka i pytanko o nia

Autor: Boba <devede_at_toya.net.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 22:46:26 MET

Witam

Mam taki maly problemik: zainstalowalem ostatnio Win XP Pro (wczesniej byl
Win 98) i stalo mi sie cos takiego: przy win 98 uzywalem wyjscia
sluchawkowego w moim CD-ROMie zeby w nocy posluchac sobie muzyczki na
sluchawkach z plyt CD a przy win xp juz to wyjscie jest tak jakby
nieaktywne - po podlaczeniu sluchawek jest cisza - muza leci bo jak wlacze
glosniki to gra ale przez wejscie sluchawkowe nie idzie - mam pytanko - jak
ustawic w XP zeby to wrocilo do stanu z win 98??

Pozdrawiam i prosze o pomoc