Re: Problem\dyski

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 21:51:11 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> To jakas nowa miara szybkosci, tzn. filmy/h ? Troche
> nieprecyzyjna.(Od razu mam przed oczyma starszego pana kilka lat
> temu, ktory upieral sie zeby mu przeliczac kilobajty na minuty bo
> ilosc tych pierwszych nic mu nie mowi :-/ )

a mnie sie wydaje ze to dobry wskaźnik pomoaru predkosci dysku. JEst on
niezalezny od platformy i chyba najbardziej zbliżony do faktycznych warunków
pracy, o ile ktos czesto kopiuje duze plik. nowa miedzysystemowa jednostka
predkosci dysku: filmy/minute. Oczyicsie fizycznie kopiuje sie obrazy płyt,
albo filmy zajmujące cała płyte CD.
u mnie to jest jakies 4, a ukolegi wyjdze ..... 1/6? troche wolno.
:)
ToMasz