Prośba do userów ABIT VL-6

Autor: Elwis <hawajNO-SPAM_at_racer.com.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 21:08:52 MET

Ave - kolega dał mi do reanimacji w/w płytę. Problem w tym, że siakiś
geniusz wylutował 2 elektrolity zaznaczone na zdjęciu
http://img350.imageshack.us/img350/9397/vl64ct.jpg Jeżeli chodzi o elko nr 2
(EC17) to na 99% jestem przekonany, że jest to1500uF/6,3V - EC18 obok ma tę
wartość. Niestety jeżeli chodzi o elko nr1 (EC20) to nie mam pojęcia co tam
mogło siedzieć. Nadrukowane "kółeczko" na płycie jest mniejsze od
sąsiednich.
Jeżeli macie taką mobo i możecie zerknąć do kompa jakie elka siedzą w tych
miejscach to będę Wam po stokroć wdzięczny.

--
Pozdrowaśki
Elwis