Re: HDD - prośba o Wasze opinie/porady.

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 16:02:30 MET

Gargamel naciapał:

> Nie lubią Cię.

A ja zlożyłem trochę kompów z dyskami tej firmy (80GB i 120GB IDE) i
reklamacji nie ma. Gwarancja 3 lata, ciche, wygląda na to że raczej
bezawaryjne.
Testów wydajności nie robiłem więc się nie wypowiem jak wypadają na tle
konkurencji.

z dużych (250GB) dysków to ostatnie moje doświadczenia są następujące:

DYSK WD WD2500KS 250GB 7200 16MB SATA-II

dysk cichy. Dysk pracuje w kieszeni - nic nie drga itp.

HDD SEAGATE 250GB ST3250823A B7200 8MB

jego "cichość" mnie zawiodła. Pomimo, iż całkowicie nie słychać szumu
talerzy, to słychać "drapanie" głowic podczas dużego zapotrzebowania na
dane z HDD. Brak wspominanych drgań.

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer