Jak ratować uszkodzony dysk i odzyskać WAŻNE DANE??

Autor: Jaro <jaro_27_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 15:25:43 MET

Witam!!!
Mam poważny problem z dyskiem (HDD 40GB WD400). Na dysku znajdują się
ważne dane a niestety uległ on uszkodzeniu - nie są widoczne partycje.
Przy próbie ratowania dysku programem HDD Regenerator otrzymuję
informację uszkodzonych sektorów i to na samym początku dysku. Nie są
one jedak odzyskiwane, więc przerwałem wykonywanie programu (uznałem że
dalsze jego działanie nie da efektu skoro nie są uszkodzone sektory
odzyskiwane, ale może się mylę). Jak mogę uratować uszkodzony dysk, a
przynajmniej wyciągnąć z niego potrzebne mi dane?

--
Pozdrawiam
Jaro