Re: Czy istnieje możliwość nabycia płyty głównej SAPPHIRE ?

Autor: <P_at_lmer>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 15:14:24 MET

Użytkownik "Big Jack" <mtr_ulnv@hzcwo.fdfyez.aw> napisał w wiadomości
news:dq32r3$23bo$1@news.mm.pl...
>W wiadomości: news:43c50c98@news.vogel.pl

> Czy one są w czymś lepsze od płyt innych, uznanych firm, czy to tylko
> zamiłowanie do firmy?

Ależ skąd :-) Oczarowało mnie tylko to beżowe PCB, zadbanie o odp.
chłodzenie każdego grzejącego się elementu oraz układy by ATI. To jak jest z
wydajnością i stabilnością nie było przedmiotem mojego zaintersowania. A
zamiłowanie to ja mam... do ABIT-a. Czy słusznie? Tego nei wiem, ale jeszcze
mnie "chłop" nie zawiódł.

Pozdr.