Re: HDD - prośba o Wasze opinie/porady.

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 12:18:22 MET

AkcentT w wiadomości <news:dq2f86$jj4$1@news.onet.pl> napisał/a:

> kolei w pracy dwa razy posłuszeństwa odmówił IBM. Znajomy polecał Maxtory,
> ale pierwsze z rzędu trzy posty przyprawiły mnie o kolejne wątpliwości...

Taaa, pewnie. Każdy hdd można uwalić _ciut_ za słabym zasilaczem.
Miałem IBM'a, zdechł relatywnie najszybciej. WD to po roku pracy traktor, a
nie dysk twardy. Barracudy to mi serwis wymieniał tak długo, aż mi dali
maxtora, i przestałem ich odwiedzać co miesiąc :p. I to nawet nie był maxtor
diamond. Btw, maxtory diamond polecam.
A jeszcze bardziej polecam szukać takich sprzedawców, którzy dają dłuższą
gwarancję.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel