Re: Przedłużacz monitorowy

Autor: Judash <slasob_at_op.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 10:51:32 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Nie ma limitu długości, po prostu im dłuższy tym gorsza jakość,
> a im lepszy tym mniej drastyczne pogorszenie jakości :)
> Przy słabej jakości kablu już przy 2 m przedłużenia zauważalne
> są wyraźnie odbicia. Jeżeli natomiast kabel będzie naprawdę
> dobrej jakości (i wtyczki też...), to -- szczególnie w przy-
> padku rzutnika -- jakość może być całkiem zadowalająca do
> prowadzenia prezentacji.

Mialem podobny dylemat z kablem dvi-d, kupilem 3 kable 5cio metrowe i
zaden nie dzialal dobrze.Sprzedawcy twierdzili, ze to wina dlugosci
kabla wiec zrezygnowalem z dvi i kupilem 5 metrow przedluzacza vga
podWojnie ekranowanego z filtrem ferytowym I DZIALA SUPER.Pomyslalem
sobie, ze skoro dziala 5cio metrowy przedluzacz to i dvi tez musi i
kupilem dvi-d tylko tym razem z filtrem ferytowym i dziala;)Proponuje
kupic przedluzacz vga podwojnie ekranowany na pierwszy rzut oka jest
duzo grubszy niz zwykly no i feryt musi byc.Gdyby kogos interesowalo to
moge odsprzedac swoj przedluzacz VGA jest 5-cio metrowy z ferytami i
porzadne ekranoowany..oddam za symboliczne pare groszy ;)