Dodatkowa pamiec

Autor: YG <yano_at_nospam.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 10:20:58 MET

W mojej maszynie jest zabudowana Elixir 256MB DDRAM 266Mhz. Chciałbym dołozyć jeszcze jedną taką. Tylko pytanie czy ta dołozona musi byc identyczna czy tez moze byc np. 512 MB, a może lepiej jest wsadzic jedną o wiekszej pojemności. Które rozwiazanie jest lepsze pod względem technicznym i finansowym.
No i druga potrzeba to wentylatory, ale ciche.
Spotkałem sie z takim modelem Arctic Cooling. Czy jest to coś warte ? Sa dość tanie.

Pozdrawiam YG