Re: lekko OT ale PC :)

Autor: Email <email_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 08:59:31 MET
Message-ID: <1b4ce$43c4bb17$d4ba8193$28354@news.chello.pl>

Zawsze można napisać w warunkach gwarancji, że: "poszczególne podzespoły
objęte są gwarancjami odpowiednich producentów lub dystrybutorów", a Ty w
ramach "troski o klienta" diagnozujesz uszkodzenia i montujesz wymienione w
ten sposób podzespoły w czasie gwarancji nieodpłatnie. Jak jeszcze
dopiszesz, że "na czas załatwiania reklamacji można odpłatnie wypożyczyć
zamiennik funkcjonalny uszkodzonego podzespołu" i ustalisz, że klient ci
płaci jak za nowy a potem odsprzedaje ze stratą wynoszącą tyle, żeby ci się
ten podzespół w ciągu roku (lub krótszym) amortyzował, możesz zaoferować
"czas naprawy do 24h door too door", a i tak będziesz wygrany.
Received on Wed Jan 11 09:05:20 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Jan 2006 - 09:51:16 MET