pytanie do znawców monitorów CRT

Autor: darek <dwbatman_at_qo2.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:55:53 MET

witam wszystkich serdecznie,
mam pytanie odnośnie uszkodzeń kabli karta graficzna - monitor CRT:
czy możliwe jest, że częstotliwość odświeżania w monitorze CRT, z uwagi na
jego mechaniczne uszkodzenie (wygięcie, przegięcie kabla i jego nadpęknięcie
z tytułu wieku), powoduje, że monitor "X" przyjmuje domyślnie stałą
częstotliwość odświeżania - 60Hz?
niezależnie od zmiany pod Windą, PowerStrip ciągle jest 60Hz (system
pokazuje zmianę; monitor - nie).
byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek odpowiedzi i sugestie.
pzdr,
dw
p.s.
monitor sprawdziłem na 2 różnych kompach