Re: Jakie sa zalety pendrivera?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 19:50:39 MET

> Jakie macie doswiadczenie, czy pendrive mozna traktowac jak normalny dysk,
> tzn.
> mozna na nim po prostu pracowac czy raczej tylko do kopiowania zbiorow
> sluzy, a
> nie do edycji.

Myslę, że na szybkich modelach można pracować,
ale osobiście unikam takiej sytuacji, bo jednak na twardzieli
to zawsze pewniej i szybciej.
Pewniej w tym sensie, że zdarzało mi się, że system nagle
przestawał "widzieć" zawartośc peniska. Tak jakby była
skasowana. Ale nic sie jej nie stało - po resecie wszystko
było na swoim miejscu.

> Bo jesli mozna na nim pracowac, to z powodu tego, ze ilosc
> operacji jest w nim ponoc ograniczona, nie wytrzyma chyba duzej ileosci
> edycji.

Nie zawracaj sobie glowy takimi bzdurami.
Moze i jest to ograniczona ilosc operacji, ale zanim wyczerpiesz limit,
to twoj penisek bedzie przestarzaly i bedziesz myslał o nowym.

> I jeszcze jedno. Pamiec w pendrive jest elektoniczna czy jest tam HD?

W "normalnych" nie ma nic mechanicznego, na szczescie.

latet