Re: Chlodzenie pasywne procesora

Autor: pisarczyk <qq_at_qq.co>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 18:46:59 MET

> Mam wersję bez pro, słoń nie nadepnął, mieszkanie "na wsi" (czytaj: bardzo
> ciche)
podobnie

> i jest to relatywnie ciche chłodzenie
właśnie RELATYWNIE, cały czas o to chodzi, dla jednych jest ciche dla innych
nie

>, a nowy model jest wg.
> specyfikacji cichszy od poprzedniego :P.
Poziom ciszy w pomieszczeniu to ok. 35 dB, wiele wentylatorów wg
SPECYFIKACJI emituje hałas 18-20 dB, czyli teoretycznie nie powinno się ich
słyszeć, a, wg mnie, WYJĄ, więc sorry specyfikacje oceniam z dużym
dystansem.

> Poza tym, zapas "chłodniczy" ma dość spory, można go dodatkowo spowolnić
Skoro takie ciche to po co jeszcze spowalniać? Niech sobie ma ten zapas,
przyda się podczas katowania.

Pozdrawiam
Darek