Re: Nowy komp - problem z obrazem i dzwiekiem

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 17:54:21 MET

romano napisał(a):
> 1. zrzuty: http://roman89.fm.interia.pl/Problem/

Na pierwszy rzut oka bym powiedział, że to wina pamięci karty
graficznej, ale...

> 4. grafike sprawdzalem w innym kompie i wszystko dziala bez zarzutu,
> zatem grafika odpada

...więc faktycznie odpada jeśli w innym komputerze działa bez zarzutu.

> Chyba bede reklamowal plyte, a moze to cos naprawde glupiego?

Mi nie przychodzi nic innego do głowy, więc też bym pewnie zaryzykował
reklamację płyty głównej w tym momencie. Zerknij jeszcze na kondensatory
na podejrzanym elemencie, może nawet 'na oko' da się coś wywnioskować.
Chyba, że ktoś inny ma jakiś lepszy pomysł?

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]