kretyński przypadek...

Autor: +Białoruś <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 17:18:13 MET

mam kłopot z sieciówką wlan na rtl8180l...
objawy są jakieś dziwne...
kupiłem sobie kartę, podłączyłem wykrył zainstalował sterowniki i
"nie widzi żadnej sieci"...
odesłałem, koleś mówi, że u niego działa i przysyła mi screeny,
że działa... po czym odsyła do mnie...
ja instaluję, wykrywa instaluje i... są sieci, nawet działa...
do pierwszego rebootu, po rebocie "nie widzi nic"... i nic już
nie pomaga...
do tego od razu po włączeniu listwy włącza mi się samoczynnie
komp.
w czym tkwi problem?

P.S. walnięta, czy ja jestem poprostu kiepski?
P.S.2. windows XP + SP2, 3 inne sieciówki (w tym też na rtl8180
działają bez najmniejszych problemów)...