Re: Pendrive - czy to prawda ??

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 15:43:21 MET

> Czyli ile?
> Wiadomo coś, jakie modele i ile?

a jak byś chciał to liczyć?
wymazanie (format) całego pena i zapisanie całego to powiedzmy jeden raz z
iluś tam przewidzianych.

ale jeśli wymazać/usunąć tylko jeden plik (mp3, doc, xls, cokolwiek) to jak
to liczyć? jako 1/100 wymazania i zapisu? czy może jako 0.0457%?

bo nie bardzo sobie to wyobrażam, a problem też mnie interesuje.

i jeszcze pytanie do grupowiczów:
czy takie pendriwy/mp3 "ileś in one" są cośkolwiek warte?:
http://ssl.allegro.pl/show_item.php?item=79570631

?
ludzie kupują to masowo, ale czy mógłby ktoś kto to ma napisać cokolwiek?
macie jakieś opinie o tym?
(podając link podaję przykład, nie reklamuję nikogo i niczego!)