Re: problem z plikami office po upgradzie z 98 do xp

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 13:59:40 MET

> i problem jest taki, że jak otwieram execel xls'a z partycji z winXP,
> to pokazuje alert, że ten plik jest już uzywany przez uzytkownika
> user.... word robi to samo - przy otworzeniu doc'a pokazuje alrt, że
> plik ten jest juz otwarty.

Zgodnie z tematyka grupy (dotyczacej wylacznie sprzetu) - zmien zasilacz.

> co ciekawe, jeśli otwieram ten sam plik z partycji win98 to nie
> pokazuje tego alertu...

Najlepiej na taki 400W...

> nawet jak skopiuję tan plik na dyskietkę, to otworzony z dyskietki nie
> sprawia problemów.

I dobrze by bylo, zeby mial 2 wiatraki...

> oglądałem atrybuty tych plików pod Total Commanderem, ale nic nie jest
> włączone...

I taka fikusna oplotke na kablach...

> co może byc przyczyną? i jak sobie z tym poradzic???

Najpierw ladnie przepros za smiecenie na niewlasciwej grupie.
Pozniej zadaj to pytanie jeszcze raz na wlasciwej.

a z reszta... co mi tam...

Zgaduje, ze masz tam Office'a 97? Jesli dobrze pamietam - byl
stosowny patch na stronach MS.

Pozdrawiam,
Vituniu.