Re: ocencie prosze napiecie na zasilaczu?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:54:58 MET

Sander w wiadomości <news:dpob9k.k30.7@Hobby.od.20.lat> napisał/a:

> W jaki sposób zasilacz może pokazywać napięcia ?
> To co pokazują programy, BIOS to jest mało wiarygodne,
> JEDYNY pewny sposób to napięcia zmierzyć miernikiem.

Tak, ale jeśli już mowa o PEWNYCH sposobach, to mierzyć należało by takim
miernikiem (jeśli są takie), który zapamiętuje także minimalne i maksymalne
wartości mierzonego napięcia, inaczej można przegapić co ciekawsze momenty
wskaźnika (wiem, bo akurat zdarzyło mi się nie przegapić :p, potrzebowałem
potem nieco czasu na wyjście z szoku ;)...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel