Re: slot1 i procesory

Autor: Flagellum Dei <trap_at_for.spam>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 09:44:20 MET

Dnia Tue, 10 Jan 2006 09:36:37 +0100, - napisał(a):

> czy napiecie, np. wspomniane 1,7 ma zwiazek z szybkoscią FSB? np. 1,7V=100,
> 1,65V=66?

Napięcie ma związek z typem procesora.

> interesuje mnie to w jakis sposób, czy plyta dostosuje je do konkretnego
> procesora, ew. da sie je zmienic "ręcznie"?

Jeśli płyta obsługuje dany typ procesora i wykryje go to oczywiście
napięcie jest ustawiane automatycznie. Ręczne ustawinienie napięcia jest
możliwe tylko wtedy gdy przewidziano taką opcję w biosie.

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
flagellum.dei(at)wp.pl