Re: Stary IBM P II 400 nie widzi karty AGP

Autor: - <velvet.darkness_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 09:29:30 MET

> Mam kompa
> IBM Pentium II 400Mhz w obudowie desktop, takiego:
> http://marpiel.webpark.pl/ibm1.jpg
> http://marpiel.webpark.pl/ibm2.jpg
> Założyłem do niego grafike Riva TNT2 pro 32mb AGP Tv out.
> Nie było to łatwe,bo musiałem zrobić dziórę w obudowie, ponieważ śledź nie
> pasował.
>
> System jednak nie widzi tej karty :-(
> Obraz mam tylko na zintegrowanej grafice S3 trio :-(
>
> (ustawiłem w biosie video prioryty "AGP", albo jakoś tak)
>
> Help!

1. jest w biosie "onboard device" i tam jest VGA, audio, LAN etc. VGA na
disabled
2. przestawiasz VGA z PCI na AGP
3. czy na pewno podłanczasz monitor to RivaTNT?
!4. obetnij ten kawałek laminatu tuz przy wtyku karty, bo nie mozesz przez
to docisnąc karty do końca - zawadza na pewne o gniazdo VGA na plycie. moze
to jest przyczyną

wieczonem napisze jak skonfigurowac bios krok po kroku, bo bede mial później
dostep do bardzo podobnego modelu (IBM300GL) i za pewne bios jest identyczny