sound blaster live - dziwna sprawa z ac3

Autor: Tomek <tomekzz_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 08:45:25 MET

Witam. Posiadam sb live 5.1. Wczoraj bawiłem się z przeinstalowaniem
sterowników do tej karty - zainstalowałem sterowniki od Audigy oraz
kxProject. Po zastanowieniu stwierdziłem, że jednak powrócę do
pierwotych sterowników z płyty dołączonej do karty muzycznej. O dziwo po
reinstalacji na te właźnie sterowniki zniknął mi guziczek do
włączania/wyłączania ac3 w tej karcie. Teraz jest na stałe ustawione ac3
jako włączone- wiem, bo posiadam amplituner i on mi wykrywa
automatycznie dd/dts itd. Dodam, że wcześniej ten guziczek był i mogłem
włączać/ wyłączać ac3-. Przeinstalowywałem 2xsterowniki i nic nie
pomogło. Czy ktoś z was się spotkał z taką sprawą? Bardzo proszę o
pomoc. Pozdrawiam.