Re: Kupiony notebook z krotsza gwarancja - co robic?

Autor: Ja <ja_at_poland.com>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 00:00:46 MET
Message-ID: <1w0rddsb19rky$.wut6ryx735zr.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sun, 8 Jan 2006 17:25:58 +0100, Piter napisał(a):

> Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dprd4n$gde$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
>> Nie przyjac zwrotu sprzetu, ktory jest w "roznym stanie".
>
> Wowczas wszyscy nie zadowoleni beda pisac na grupach jaki to komputronik
> jest zly, ustawa im gwarantuje a oni tego nie przyjmuja!

a juz przestan, jak im tak zle to niech nie sprzedaja przez net wcale ...
albo w ogóle niech sprzedają tylko wybranym po przejściu testu na
"Odpowiedniego Klienta" jak Ferrari ;))

rafalw
Received on Tue Jan 10 00:05:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Jan 2006 - 00:51:14 MET