Re: Nowy komp - problem z obrazem i dzwiekiem

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 23:49:01 MET

Dnia Mon, 9 Jan 2006 19:29:12 +0100, romano napisał(a):

> Bylem u znajomego, ktory kupil czesci (sam sobie wybieral :/) do nowego
> kompa.
> Komp sklada sie m.in. z :
> AthlonaXP3200, plyty glownej ASUS A7N8X-XE, 2x256 Kingston ram, grafika to
> Radeon nieznanej mi firmy Canyon, dzwiek wbudowany w plyte.
> Instalacja windowsa (oryginalny oem) przebiegla bez problemu, tak samo
> instalacja wszystkich sterownikow.
> Menadzer urzadzen wyglada bez zarzutu.
>
> Problem sie zaczal w momencie uruchomienia Power DVD. Obraz mial oprocz
> filmu cos jak "krechy". Ale wlaczylem akeleracje sprzetowa i juz bylo ok.
> [...]

Ja dla odmiany powiem ze ten procesor nawet niepodkręcony bardzo wydajnie
pracuje - chociaż u mnie na Abicie.spróbuj jeszcze ati 5.12 u mnie
poprawiły klatkowanie - chociaż wcześniej tez było dobrze. Wyglada mi to u
Ciebie na płyte - zasilacz jest ważny ale nie slyszałem aby powodował
kłopoty z dźwiekiem. - dodam ze mam zasilacz za niewielkie pieniadze
(fortron ) i moze tylko polecić kazdemu - nawet 2700MHz 2 dyski
/napęd/X-800 i na pełnym obciązeniu brak zmian napiecia istotnych.