Re: AMD Duron....ciag dalszy

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 23:32:30 MET

Użytkownik "Boba" napisał w wiadomości
> Witam ponownie.
>
> Mam kolejne pytanko
> Czy taka konfiguracja (Duron 800 MHz, 256 MB RAM, Win XP Pro) bedzie
> odtwarzala filmy DVD i bedzie nadawala sie do nagrywaki DVD z funkcja
> LightScribe??
> Pozdrawiam i prosze o pomoc

Co do LightScribe nie wiem jaki ma tu wpływ procesor.
Natomiast nagrywarka zadziała. Ale dobrze ją podpiąć na kablu 80-żyłowym
oraz zadbać żeby zasilacz był odpowiednio mocny. Nagrywarki DVD jedzą nieco
wiecej niż zwykłe. Więc jak masz dwa napędy optyczne, lepiej zeby to w mairę
dobry zasilacz ciągnał. Dla własnego bezpieczeństwa i pewności.

Odtwarzanie filmów będzie hulało. Jak masz chociaż jakiegoś GeForce 2 MX to
ma sprzętowe wsparcie dla DVD więc bedzie ok.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....