powracajaca usterka

Autor: michal <do_michala_at_SPAMepf.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 22:44:38 MET

czesc!

mam laptopa asus a25 kupionego rok temu. problem polega na tym ze juz
drugi raz zdycha w nim klawiatura. cokolwiek nacisne nie ma reakcji. raz
juz byl w serwisie i naprawili. co dziwne rozwiazanie opisali jako
zmiane biosu. dzis nagle klawiatura zdechla ponownie. teraz jest pytanie
czy to podchodzi pod wade ktorej nie da sie usunac i mam prawo zwrocic
sprzet? jak rozmawiac z serwisem? moge go wysylac do naprawy ale co po
zakonczeniu gwarancji...

michal